REGULAMIN SESJI
Niniejszy regulamin jest obowiązkowym dokumentem, z którym klient ma obowiązek zapoznać się przed wykonaniem sesji zdjęciowej. Zapisanie się na sesję jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu. Nieprzeczytanie tego dokumentu nie zwalnia klienta z jego przestrzegania.
⦁ Podczas umawiania sesji proszę o podanie Twojego Imienia, Nazwiska, nr telefonu oraz e-maila, potrzebuję ich wyłącznie do kontaktu z Tobą oraz późniejszego przekazania zdjęć.
⦁ Przybycie na sesję jest równoznaczne z zaakceptowaniem stylu, sposobu kadrowania fotografii jaką wykonuję oraz obróbki.
⦁ Przed sesją ustalamy wspólnie styl i kolorystykę sesji oraz ubiór osób biorących udział w sesji. Efekt widoczny na zdjęciach zależny jest również od Waszego zastosowania się do zaleceń.
⦁ Zawsze bardzo się staram żeby dzieci oraz dorośli biorący udział w sesji czuli się swobodnie, jednak nie jestem w stanie wziąć odpowiedzialności za Wasz nastrój, który również będzie widoczny na zdjęciach.
⦁ Rozliczenie za sesję następuje w dniu jej wykonania, po sesji; gotówką lub Blikiem na miejscu ( nie mamy opcji płatności kartą). Do dalszej pracy nad zdjęciami przystępuję po w/w rozliczeniu.
⦁ Do 3 dni po sesji otrzymasz dostęp do galerii online, gdzie będą się znajdować zdjęcia po selekcji, spośród których Sama/Sam możesz wybrać te, które będą poddane finalnej obróbce i wydrukowane. Masz na to 5 dni po tym terminie obróbka może się znacząco opóźnić. Po zatwierdzeniu przez Ciebie wyboru w galerii, otrzymuję maila z wybranymi zdjęciami i rozpoczynam dalszą pracę nad nimi. W tym momencie nie ma już możliwości zmiany wyboru lub zgłaszania uwag. Można domówić dodatkowe zdjęcia, każdy Klient ma możliwość dokupienia dodatkowych ujęć w cenie 40 zł/ 45zł za1 szt.
⦁ Wybrane zdjęcia przekazuję 5-6 tyg. od dokonania przez Ciebie wyboru i opłaceniu dodatkowych ujęć.
⦁ Przekazanie zdjęć następuje w Miłoszycach ul. Azaliowa 1 (wejście z boku domu) wtorek i czwartek w godzinach 17.00 -19.00. Zdjęcia mogą zostać wysłane Inpostem na podany adres, wcześniej należy opłacić koszt wysyłki 22 zł oraz podać adres mailowo oraz nr tel.
⦁ Oryginalne nieedytowane zdjęcia nie są częścią żadnego pakietu. Nie udostępniam ich w żadnej postaci.
⦁ Proszę o przybycie na sesję, wyłącznie osób zdrowych. W przypadku choroby proszę o przełożenie terminu sesji.
⦁ Proszę o punktualne przybycie na sesję. Przy spóźnieniu do 15min, czas spóźnienia zostanie odjęty od czasu sesji, zawsze w takiej sytuacji warto zadzwonić.
⦁ Proszę o przybycie na sesję wyłącznie osób biorących udział w sesji. Jeśli Twoja sytuacja wymaga innej organizacji proszę ustalmy to przed sesją.
⦁ Jedna sesja studyjna, wieloosobowa, przeznaczona jest dla jednej rodziny (rodzice+dzieci, para). Jeśli marzy się Tobie sesja dwu-rodzinna, to każda rodzina zobowiązana jest wykupić swój pakiet sesji.
⦁ Obróbka nie obejmuje zrobienia makijażu u mamy, usunięcia zarostu taty, wyczyszczenia paznokci, odchudzenia, poszerzenia kogoś, wyprasowania koszuli czy zmiany fryzury rodziców ⦁ Nie wykonuję fotomontażu, czyli zmiany tła lub wklejenia osoby na inne zdjęcie. (chyba, że jest to sesja bajkowa)
⦁ Publikacja zdjęć w portfolio to bardzo ważna część mojej pracy – dzięki zdjęciom możecie zobaczyć jakie są efekty mojej współpracy z klientami. Jeśli jednak prywatność jest dla Was priorytetem to nie mam najmniejszego problemu z jej zachowaniem. Nigdy nie naciskam na publikację zdjęć Jeżeli nie chcesz powiadom mnie pisemnie przed sesją .
⦁ Gotowe zdjecia do pobrania przekazane są przez Mafelo. Należy je pobrać w określonym czasie . Ponowne wznowienie galerii to koszt 20 zł.
⦁ Warunkiem udziału w sesji jest wpłata zadatku w kwocie 100 zł, w terminie 48h przelewem od rezerwacji. Poproszę o wpłatę na konto 65 1050 1575 1000 0091 4157 8402
⦁ Na sesje nieodpłatnie dojeżdżam do 15 km , potem 1km – 1zł
⦁ Opłata za wykonywanie sesji w ogrodach, pałacach itp leży po waszej stronie.
⦁ Lokalizacja: Studio Azaliowa 1 Miłoszyce, PLENER wyznaczone przez fotografa miejsce.
⦁ Klient ma prawo zrezygnować z sesji zachowując przy tym prawo do otrzymania zwrotu zadatku w przypadku powiadomienia Fotografa nie później niż na 48 godzin po dokonaniu rezerwacji. Jeżeli Klient odwoła sesję po upływie 48 godzin od momentu rezerwacji terminu lub Klient bez wyjaśnień nie stawi się w umówionym terminie w celu realizacji sesji, Fotograf ma prawo zachować wpłacony zadatek.
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.